Serwis i dostawa

Pamiętaj!

Mimo tego, że paczka jest idealnie zabezpieczona warto przy kurierze sprawdzić jej stan zewnętrzny. Jeżeli karton nosi ślady jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych lub jest zaklejony taśmą DHL/UPS/GLS - koniecznie rozpakuj towar przy kurierze i ewentualnie spiszcie protokół uszkodzenia (to obowiązek kuriera). Bez tego nie będziemy w stanie zareklamować paczki/towaru.

Takie sytuacje zdarzają się niezmiernie rzadko i zapewne Ciebie to nie spotka, ale warto wiedzieć i dmuchać na zimne.

 

REGULAMIN i WYTYCZNE dostawy i montażu szaf i sejfów

Osoba zamawiająca usługę dostawy i montażu  zobowiązana jest poinformować o

- dojeździe pod drzwi  (daleko, blisko itd.)

- które piętro czy jest winda

- ilość schodów do pokonania

- szerokości klatki schodowej

- miejsce gdzie będzie stała szafa, sejf – jaka podłoga, montaż do pleców, podłogi, z jakiego materiału zrobione są ściany

 czy w podlodze lub w ścianie nie ma rur.

Miejsce montażu oraz przejście do miejsca docelowego powinno być uprzątnięte z wszelkich rzeczy.

Montażysta nie powinien czekać na uprzątniecie przejścia ani szczególnie miejsca docelowego gdzie będzie stała szafa –sejf – preferowane są zdjęcia miejsca docelowego.

W przypadku oczekiwania  na klienta lub na możliwość pracy  – będą naliczane dodatkowe opłaty za przestój w wysokości 80 zł/H 

Stawka za transport na terenie kraj wynosi 2zł brutto / 1 km  - opłata jest naliczana w obiej strony.

 Pozostałą dostawę zamówionych sejfów i szaf realizujemy firmą kurierską "JAS FBG". Koszt wysyłki zależny jest od ilości kupionych przedmiotów i rodzaju płatności.

 

UWAGA! Przy wyborze opcji dostawy firmą kurierską, informujemy, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia zamówionej szafy do mieszkań, domów itp. Kurier tylko dostarcza szafę pod wybrany adres.

Opłata za magazynowanie produktów zamówionych 40 zł/ miesiąc

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Czy to akceptujesz? Czy to w porządku? Tak Nie Więcej informacji na temat plików cookie »