Regulamin Manufaktura Sejfy

1. Właścicielem sklepu internetowego o adresie manufakturasejfy.pl jest HUNTER SAFES Sp. z o.o., Uzdowo 64, 13-214 Uzdowo, NIP: 571-15-12-197

2. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówień na stronie www, jak również e-mailem na adres: export@kluis.com oraz telefonicznie: (23) 697 54 54.

3. Składając zamówienie Klient zawiera z naszą firmą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez HUNTER SAFES Sp. z o.o.

4. Dane osobowe umieszczone w bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb HUNTER SAFES Sp. z o.o. i nie były, nie są, ani nie będą udostępniane innym podmiotom.

5. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.

6. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.

7. HUNTER SAFES Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

8. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.

9. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.

10. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

11. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, HUNTER SAFES Sp. z o.o. niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta.

12. HUNTER SAFES Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.

13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.odyniec.pl wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT.

14. HUNTER SAFES Sp. z o.o. wystawia faktury VAT. Aby ją otrzymać należy w momencie składania zamówienia podać numer NIP.

15. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A, firmy kurierskiej lub transportem własnym.

16. Termin realizacji zamówienia wynosi do 4 tygodni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. W przypadku, gdy istnieje prawdopodobieństwo, że na zamówiony towar trzeba poczekać dłużej niż 28 dni, Klient jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez e-mail.

17. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

18. Zapłata za towar uiszczana jest przelewem na podstawie faktury pro-forma lub gotówką u spedytora przy odbiorze przesyłki.

19. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.

20. Koszt wysyłki zależy od wagi paczki, a nie od ilości zamawianych sztuk, a także od sposobu dostawy.

21. Istnieje możliwość osobistego odbioru złożonego zamówienia w siedzibie firmy (Uzdowo 67, 13-214 Uzdowo) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub via e-mail.

22. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

23. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane.

24. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem HUNTER SAFES Sp. z o.o. (export@kluis.com lub telefonicznie (023) 697 54 54). Reklamacje uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 25. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt z biurem HUNTER SAFES Sp. z o.o., Uzdowo 64, 13-214 Uzdowo; export@kluis.com; tel./fax (023) 697 54 54.

OBSŁUGA SKLEPU Obsługa sklepu jest dosyć prosta i nie powinna nastręczać żadnych trudności większości z użytkowników Internetu. Nie ma w nim żadnych wymyślnych chwytów, ani sztuczek, tak, że wszystkie działania powinny być wykonywane intuicyjnie. Wszystkie towary znajdują się w odpowiednich grupach. Nawigację pomiędzy produktami umożliwia menu znajdujące się z lewej strony serwisu. Aby zobaczyć szczegółowy opis każdego produktu wystarczy tylko klikąć na określony produkt - wówczas zostanie przedstawiona dokładna specyfikacja produktu. Żeby wrzucić towar do koszyka należy kliknąć na umieszczony obok niego symbol koszyka. Jeżeli chcemy zamówić większą ilość danego produktu należy przejść do opcji Koszyk i w polu "Ilość" przy danym produkcie wpisać odpowiednią ilość zamawianego produktu. Następnie możemy uaktualnić wartość zamawianych produktów poprzez kliknięcie na przycisk "Przelicz". Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.

UWAGA: Każde zamówienie jest potwierdzane przez naszego pracownika w ciągu 24 godzin. Podczas potwierdzenia zamówienia istnieje możliwość uzyskania wyczerpujących informacji dot. zamówienia i dodatkowych konfiguracji poszczególnych elementów z koszyka. Ewentualne zmiany w zamówieniu wymagają potwierdzenia ich faxem lub pocztą elektroniczną. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.